neděle 15. května 2016

Avon Dreams: Vůně, která Vám dá všechno

Přijde Vám název moc utopistický? To může, ale já fakt nekecám :)


Podle mého největší pecka letošního roku od Avonu. Tuto vůni řadíme do skupiny cypřišově-květinových vůní, jejími hlavními složkami je švestka, růže stolistá a bílé dřevo. Když jsem o této vůni poprvé četla v Cosmopolitanu, švestka se mi do kompozice vůně moc nehodila, dokud jsem nepřičichla k vzorečku. Nyní s jistotou mohu říct, že jsem lepší vůni neměla a tento parfém  strčil do kapsy i dražší parfémy věhlasnějších značek.

Toaletní voda  50 ml + mini balení 10 ml

Jelikož oceňuji jednoduchost, líbí se mi tvar a provedení flakónu. Skvěle padne do ruky, lehce se otevírá i zavírá. Nejsou na něm žádné zbytečné obrázky a ornamenty. Parfém má lehce narůžovělou barvu a okolo flakónu se vznáší nebeská vůně, která vybízí k přivonění. Po aplikaci parfému na kůži cítíte dlouhou, až dvanáct hodin příjemnou jiskřivou a smyslnou vůni. A to dokonce i při sportu. Stačí opravdu je malé množství na krk. A pocity po nanesení vůně? Sebevědomí. Věříte v sebe sama. A opravdu sníte. Vůně se hodí jak do zaměstnání, tak na party ale i pro romantické chvíle s partnerem :) Je opravdu flexibilní, ať jste kde jste, vždy doplní Vaše JÁ. Proto tomuto parfému provolávám třikrát sláva, vyznávám mu lásku a modlím se k němu jako k mé modle.

Tělové mléko 150 ml
Vůni stejně dokonale jako parfém. Jeho konzistence je krémová a po nanesení na pokožku zanechává jemný třpyt. Po nanesení se rychle vsákne do pokožky. Kůže je jemná a hebká. Oceňuji, že vydrží vonět stejně dlouho jako parfém.

Sadu jsem pořídila za 399 korun, doporučená cena parfému je 649 korun.

Tento parfém doporučuji všem ženám, které se nebojí být ženami.

Máte taky tento parfém vyzkoušený? Mája

1 komentář:

  1. Já jsem se naprosto zamilovala do parfému ARM DI GIO , který jsem si objednala v létě a jiný vůbec nepoužívám. Mám několik parfémů, ale tento je top. Je to taková příjemná vůně, která mi fakt sedí jako pr*el na hrnec :-D . A každý mi i říká, že krásně voním :-) .

    OdpovědětVymazat