pátek 20. května 2016

Poprvé v Primarku

V dnešním článku Vám povyprávím o tom, jak jsem byla poprvé v Drážďanském Primarku. Nákupy jsem si užívala s přítelem a dvěma spolužačkami.


Přiznám se, že když jsem vstoupila dovnitř, zastavila jsem se hlavou mi proběhla hláška "Tak tady jsem v ráji." Rozhlížela jsem se napravo i nalevo, nahoru i dolů a nevěděla jsem, kde začít nakupovat, co nakupovat, zda si všechno zkoušet...Hlavou mi probleskla myšlenka: "Chci všechno!" Tudíž jsem sebrala pusu, která mi spadla až na zem a vydala se mezi regály. 

Po chvilce jsem si všimla, že lidé chodí s nějakými taškami, kam odkládají oblečení, které si chtějí koupit. A já jí neměla. Logicky mě napadlo, že bude asi u vchodu a tam také byla. Tudíž jsem popadla tašku a řádění mohlo začít. Nebudu tu do detailu popisovat, jak jsem zběsile nakupovala, běhala o stojanu ke stojanu, z patra do patra...To si jistě domyslíte. 

Domu jsem jela s dvěma plnými taškami oblečení, kde samozřejmě nebylo jen pro mě, ale také pro brášku, mamku a taťku. 

Inu, byl to nákupní maraton a pěkně mě to unavilo :D Přikládám krátkou fotodokumentaci :)


Představím podrobněji pár kousků, které mi udělaly největší radost :)

Jakožto správná potterholička jsem tam tohle tričko nemohla nechat :) Složeno je převážně z bavlny s kapkou elastnu, lehoučké, příjemné na nošení, hodící se ke všemu :) Stálo deset euro.

Tento typ triček se mi líbí. Jsou ležérní a velmi flexibilní. Příjemně se nosí, díky volnějšímu střihu skryjete větší bříško a pořád vypadáte úžasně. Oceňuji 3/4 rukávy, které mě velmi baví. Cena sedm euro.
Jednoduché modré tričko s hvězdičkami a dlouhým rukávem. Je takové obyčejné, jednoduchého střihu, ale to se mi na něm líbí. Hodí se ke všemu, vypadá skvěle. Tady si u ceny nejsem jistá, ale myslím si, že také sedm euro.
Marveloští hrdinové patří mezi další moje oblíbence. Za deset euro jsem získala triko, kde mám hrdiny hned čtyři a to i Iron Mana, který je moje number one :)

Perfektním úlovkem jsou také tyto baleríny :) Jsou měkkoučké, pohodlné a krásné. Pět euro, to je skoro zadáčo :)
Jelikož to mám trošku složitější se sháněním podprsenek, jsem šťastná za tento nádherný a romantický komplet v modré. Dohromady jsem za tuhle nádheru dala 14,5 eura. Prádlo je pohodlné, sexy, krajka nekouše a pokud jste člověk, který nemá rád push-up podprsenky s obrovskou výplní, je to volba přesně pro vás :)
Roztomilá kabelka s Minnie :) Je veliká, praktická, z koženky. Uvnitř je ještě jedna taštička, například na cennosti. Hezky se nosí, neklouže z ramene, je lehká. 14 euro.

Pokud si nevystačíte jen s jednou dírkou v uchu jako já a rádi obměňujete náušnice, je tento set bižuterie jasnou volnou. 7 náušniček za pouhé euro. Zatím se nebarví, náušnice na kroužku nedělá neplechu, i mě, alergikovi nevadí.
Tohle beru jako bonus :) Po opuštění Primarku probíhala před parfumerií Douglas propagační akce. Před obchodem stály dvě hostesky a na kole štěstí jste si mohli vytočit buď nic a nebo nějaký produkt. Inu, povedlo se a naprosto neplánovaně jsem bohatší o vzoreček pudrového make-upu.

Co Vy a nakupování v Primarku? Líbí se Vám móda, kvalita a prostředí tohoto obchodu? 
Mája

10 komentářů:

  1. Povedený článek!
    V Primarku jsem byla včera a Harry Potter tričko jsem tam také nemohla nechat. Mno, ještě i Harry Potter ponožky ale tak to je detail :D
    Ta kabelka se mi také líbila, jenom má na mě moc krátká ucha, což mě trochu štve...
    mujzivotknihomolky.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ponožky jsem koukala také, ale na mě byly moc teplé :)

      Vymazat
  2. Pěkný nákup. Do Primarku bych se také ráda někdy podívala. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný nákup:) A moc ti závidím, že ses tam podívala, taky bych se tam někdy chtěla podívat. Ta kabelka s Minnie je super!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Primark miluji a asi se do něj dneska pujdu mrknout :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Abych řekla pravdu, tak v Primarku jsem byla jednou a to loni v zimě. Absolutně nic jsem si tam nekoupila :D Nepřišlo mi to až tak levné, jak ostatní tvrdili. Byli to klasické ceny.
    Musím uznat, že se mi tam pár triček/halenek líbilo, ale ani jedno z nich neměli v mé velikosti. Jsem prostě smolař. :D

    Ale tobě, jak vidím, se tam hodně líbilo. Je skvělé, že sis nakoupila tolik věcí, ze kterých máš radost.

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat