neděle 31. července 2016

Londýn - 2. část

Dnes přicházím s pokračováním mého Londýnského dobrodružství nabitého zážitky.
Takže pondělí. O pondělku bych řekla, že to byl takový "Shopping day". Konečně jsem provětrala peněženku a poznala část Londýna, která mi naprosto vyrazila dech, vtáhla mě do svých spárů a nepustila. Mluvím o Camdenu.


Camden je město ve městě. Najdete zde obchody se vším možným, dýchne na Vás směsice kultur, potkáte a poklábosíte s lidmi, které v Čechách jen tak nepotkáte. Troufnu si říct, že v Camdenu seženete všechno. Nejdřív si skočíte na tetování a piercing, pak si nakoupíte nové oblečení, mrknete do obchodu s deskami, usmlouváte se slevou další oblečení, dále nějaký suvenýr pro rodinu s anglickou tématikou, tabáček do dýmky, ručně malovaný obraz nad postel a nakonec si dáte něco na zub, co například indické kari? Jo, přesně takovou sílu a moc Camden má :)




Jako správný potterholik jsem si nemohla odpustil návštěvu Kings Cross. Při vstupu na nádraží jsem si začala připadat jako jedenáctiletá slečna, která jde na svůj vlak do Bradavic :) (upřímně, nezatoužili jste někdy ten dopis dostat?) A víte, že je možné, abyste dopis k nástupu do bradavické školy dostlali? Hned vedle nástupiště 9 a tři čtvrtě je totiž obchůdek, kde si můžete zařídit, samozřejmě za peníze, aby Vám dorazil. A taky se můžete vyfotit s vozíkem při vstupu na toto tajemné nástupiště. Také za nějakou tu korunu. No a zpátky k obchodu. Prodávají v něm vše s potterovskou tématikou, co Vás napadne. Nechám mluvit fotky :)




Poslední zastávkou tohoto dne byl Primark, Iceland a Poundland na Westhamu. V Primarku jsem nakoupila pár trik pro sebe, brášku a mamku. Co jsem si pořídila v Anglii odtajním v některém ze svých budoucích článků.

Úterý, byl dnem posledním, a protože jsem musely vstávat v jednu hodinu ráno na letadlo, den byl volný, navštívily jsme dvě muzea a to Nature Museum a Science Museum. Obojí neuvěřitelný zážitek, proto také přináším jen ochutnávku fotografií. To se nedá popsat, to se musí vidět :))








A tím mé Londýnské dobrodružství skončilo :)

Žádné komentáře:

Okomentovat