pátek 26. února 2016

Co mi udělalo radost - kosmetické (ne)zbytnosti

Dobrý večer čtenáři,

je pátek večer a já jsem právě teď měla chodit po městě ruku v ruce se svým přítelem a těšit se na film Bohové Egypta, na který jsme chtěli jít. Naneštěstí mě skolila chřipka, a tak místo romantiky sedím u notebooku, po ruce mám čaj, paralen, krabici kapesníků a píšu tenhle článek. K poslechu mi hraje Blue Effect a večer je hned o něco lepší.

Rozhodla jsem se podělit, jak neumím nakupovat jen ty nejnutnější věci, co se týče kosmetiky, ale jsem přece žena a to mě omlouvá, no ne? :)

Poprosila jsem spolužačku, která je Avon Lady, o katalog, s naprosto jednoduchým cílem objednat si balzám na rty, protože i když mám svůj oblíbený z Yves Rocheru, změna je občas žádoucí. 

Za dva dny jsem zahanbeně vracela katalog s objednávkou, na které byste jen balzám na rty hledali těžko :)

Včera mi zásilka byla doručena, a tak jsem se mohla pokochat novými produkty. Spala jsem u babičky, a tak jsme si udělaly beauty večer :)

Dnes jsem přetrpěla den ve škole, který nebyl nejhorší, ale ta bolest hlavy a krku mi tedy nepřidala a po škole jsem šla do Yves Rocheru taťkovi pro balzám na rty (zase ten balzám:)). S jistotou jsem vstoupila do obchodu, že popadnu jen tyčinku na rty a urychleně zaplatím, ALE!! Vzpomněla jsem si, že jako členka věrnostního programu mám poukázku a rozhodla jsem se využít akce, kdy k nákupu nad 59,- dostanu sprchový gel. Do košíčku jsem tedy přidala můj oblíbeny Jardins du Monde květ bavlníku a vydala se k pokladně. U pokladny jsem zjistila, že mám věrnostní kartičku plnou razítek, a tak si mohu vybrat libovolnou kosmetiku za 400,-. V košíčku tedy přibyla řasenka a tělový peeling a já s naprostým pocitem spokojenosti zaplatila 113 korun a šla domů :)


Na obrázku:

  • Sprchový gel Avon Senses s vitamínem E, vůně konvalinka a jablko
  • Sprchový gel s peelingem Yves Rocher s bio vanilkou
  • Sprchový gel Yves Rocher růže
  • Sprchový gel Yves Rocher Jardins du Monde, květ bavlníku 
  • Zpevňující tělové mléko Avon
  • Make-up Avon Luxe, odstín Porcelan
  • Mýdlo na ruce Avon Senses lagoon
  • Balzám na rty Avon s jasmínem
  • Balzám na rty Yves Rocher, kokos
  • Řasenka Yves Rocher Sexy pulp, černá
  • Vzorečky rtěnek Avon

Taky občas nakoupíte více, než potřebujete? S pozdravem, Mája 

5 komentářů:

  1. Vždycky nakoupím víc než potřebuju, ať už jdu jen pro pečivo, tak odjíždím s plným vozíkem a nemluvě o tom, když vlezu do drogerie :D
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Já to mám taky tak, ale pak me mrzí, že to nestihnu s potřebovat a musím to vyhodit. Snažím se proto tolik ne nakupovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci taky takhle nakupovat!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si naprosto zamilovala řasenku LUXE. Jak mě řasy neposlouchají tak s ní to jde parádně! ☺ Pudr LUXE průměr a make-up jsem zatím nezkoušela :) Jo a rozjasňující korektor, ten mi moc nesedl z této řady... :) Jinak v Avonu nakupujeme docela dost! :3

    www.blogerkaklarka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta řasenka je taky skvělá :)měla jsem jí asi 2x a pohoda

      Vymazat