neděle 28. února 2016

Recenze: Moje oblíbené make-upy

Krásný večer,

dnes se s Vámi podělím o recenzi, jejímž tématem budou dva make-upy a to LUXE od Avonu a Affinimat od Maybelline. Oba patří mezi moje top výrobky, Affinimat již nějakou dobu, LUXE je mezi mými oblíbenci teprve krátce.

Maybelline, Affinimat, odstín 14 Creamy beige, SPF 17


Tento make-up jsem si prvně koupila jen ze zvědavosti, protože byl v akci a mě můj make-up docházel. Značka Maybelline už předem zaručovala kvalitní výrobek a toho jsem se také dočkala. Tuba je velmi praktická, vejde se všude a mě se líbí i "okénko" díky kterému vidíte, kolik make-upu ještě máte, když ho necháte stéct :P Jako malé mínus vidím to, že make-up je velmi tekutý, což mě při aplikaci moc nevyhovuje a při práci se štětcem potřebuji větší množství, aby výsledek vypadal přirozeně. Tento produkt je tedy lepší aplikovat prstem nebo houbičkou. 

Díky široké škále odstínů snadno splyne s každou pletí, je velmi lehoučký a snadno se roztírá. Lesklou pleť úžasně zmatní, přirozeně kryje nedokonalosti pleti, takže korektor není potřeba. Díky zmatňujícím účinkům stačí jen lehce zaprášit pudrem. Tento make-up doporučuji všem, přizpůsobí se každému typu pleti. Příliš nevoní, cítím trochu alkohol. Cena se pohybuje kolem 229 Kč.

Hedvábný tekutý make-up LUXE, Avon, odstín Porcelain, SPF 20


K tomuto luxusnímu kousku jsem se dostala náhodou, když jsem od své Avon Lady dostala vzoreček. Vyzkoušela jsem jednou a ihned se do něj zamilovala :) Výrobek je v luxusně vypadající lahvičce s aplikátorem. Jedna dávka z aplikátoru vystačí na celý obličej a krk. Je hutnější, poskytuje střední až vysoké krytí, což já jako člověk s citlivou a problematickou pletí oceňuji. Zároveň cítíte prodyšnost. Celkem hezky kryje i kruhy pod očima. Nejlépe se roztírá pomocí štětce. Musíte si dát pozor, abyste make-up rozetřeli opravdu precizně, jinak dělá slabší fleky.  Pleti dodává hydrataci a dokonale voní. Tento produkt doporučuji všem typům pleti. Pro ženy s bezchybnou pletí je zbytečný. Existuje ještě jedna varianta - pěnový make-up. Cena 399 Kč, v akci ho pořídíte levněji.

Jaké make-upy byste mi doporučili Vy? 
Mája

Žádné komentáře:

Okomentovat