neděle 27. března 2016

Co jsem dostala k narozeninám?

Minulé úterý jsem měla narozeniny a to už jsem byla v Německu. Teď jsem se nečekaně vyskytla doma na 4 dny (paráda) a moji blízcí si vzpomněli na mé narozeniny. Ač nikdy neočekávám žádné dárky, stačí mi, že si dotyční vzpomenou, dostala jsem několik věcí, které mi udělaly ohromnou radost :)


Jako první jsem od všech dostala kytičky, které byly bohaté, barevné a voňavé. Bohužel, už všechny uhynuly, takže na fotografii nejsou.

Dostala jsem také úžasnou rtěnku Avon LUXE od spolužačky Verči. Na fotografii bohužel není, mám jí v Německu. Verčo, moc děkuju :-*

Mezi dary se objevila vína, čokolády a bonboniery.

Dále jsem dostala hromadu eur, abych se měla v Německu dobře, což se opravdu mám :) Ve městě už jsem se trošku rozkoukala a zorientovala, takže od příštího týdne "zaútočím" na obchody. 

Kytička, kterou vidíte na fotografii jsem dostala v Německu od českých děvčat, které tam jsou na stáži desetiměsíční. Mám to jako dlouhodobou vzpomínku, doufám, že bude krásně růst :) už jsem si jí přivezla do Čech, zatím se o ní bude starat mamka.

Krabička je výběrová kolekce čajů, které jsem také dostala od holek. Obsahuje 10 různých druhů čajů, vše v biokvalitě.  Naleznete tam čaje černé, zelené, bílé a ovocné. Právě popíjím úžasný pomerančový rooibos a celý obývací pokoj mi voní pomerančem a skořicí. Pro mě, jako pro milovnici čaje, dokonalý dárek.

Mudlovské omalovánky Harryho Pottera. Taťka prostě ví, čím mi udělat radost :) Moc jsem si je přála, ale čekala jsem, až vymaluji Čarovný les. A také jsem je chtěla sehnat v němčině. Už se moc těším, jak budu vdechovat barevný život mým oblíbeným dětským hrdinům :))

Zlatou knihu omalovánek jsem dostala od spolužáka, se kterým nyní bydlím v Německu. Upřímně, nečekala jsem to a udělalo mi to radost. 333 obrázků zajišťuje, že budu mít furt co vybarvovat. Obrázky jsou různorodé, od mandal, postav, zvířat, ke složitým obrazcům.

Vězněnou mě obdaroval přítel. Už "drsňácký" obal knihy mě láká knihu otevřít a ponořit se do ní. Anotace je skvělá, tajuplná a hororová. Uvidím, jaký příběh nám autor, který je přezdíván jako český Stephen King, přinese.  Zanedlouho čekejte recenzi :)

Udělal by Vám některý z mých dárků radost? Co si přejete ke svým narozeninám vy? Vaše Mája

5 komentářů:

  1. Opožděně přeji všechno nejlepší! Dárečky jsi dostala krásné, já bych byla nejnadšenější asi z těch omalovánek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám doma knížečku s antistresovými omalovánkami :) Na Harryho jsem se koukala v knihkupectví, ty malůvky jsou nádherné! :)

    Měj se v lásce,
    JS ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat