pondělí 28. března 2016

Novinky z Německa

Středeční praxe proběhla celkem v poklidu. O čtvrteční bych se ráda rozepsala, protože se konala velikonoční nadílka pro děti. A celkově byl ten den pěkný :)

Ráno jsem začala tím, že jsem vyrobila nové dekorace do květináčů (velikonoční zajíčky), poté jsem připravila dětem snídaní a čekala, až dorazí. Děti dorazily a čekal mě čas usměrňování a maximální pozornosti. Po snídani si děti čistily zuby a myly ruce, což je práce, protože zuby si samozřejmě čistit nechtějí. Čas her, kterého jsem se účastnila jsem z části, jsem strávila individuální ergoterapií s dětmi. Po ergoterapii nastala muzikoterapie, během které ostatní speciální pedagožky schovaly po stacionáři velikonoční nadílku pro děti. Muzikoterapii bych jim dopřávala každý den, protože se děti krásně unavily a nezlobily :D 

S dětmi jsem dále hledala velikonoční nadílku, bylo úžasné, jak byly hodné, napjaté a klidné. Tuto chvíli bez řevu, rvaček a rozmíšek jsem si maximálně užila. Pak nastal čas oběda. Děti byly té lásky, že se mi hned u něj poprali dva kluci, takže jsem opět měla co dělat. Čas, kdy mají spát byl balzámem na duši. Po probuzení svačinka a děti postupně šly domů.

Cestou z práce jsem objevila naprosto úžasnou pekárnu. Jelikož jsem jela domů, udělala jsem nákup za sedm euro, koupila jsem německý mazanec, kokosový koláč, velikonoční pečivo a pletýnky. Všechno chutnalo. Moje návštěva v této pekárně nebyla poslední.

O pátku až neděli psát nebudu, to jsem si užívala krásu Čech a mou rodinu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat