pátek 4. března 2016

Recept: Tvarohový dort bez cukru a mouky

Tohoto receptu je plný internet, a tak jsem se rozhodla, že ho také vyzkouším. Vypadá jen trochu jinak, protože jsem neměla tak vysokou formu. Pro milovníky tvarohu je to ta nejlepší volba :)


Potřebujeme:

  • 1 odtučněný tvaroh ve vaničce
  • 1 odtučněný tvaroh v pozlátku
  • 4 - 5 lžic bílého jogurtu
  • 1 vanilkový pudink
  • 3 vejce
  • 2 lžíce kakaa
  • libovolné sladidlo
  • libovolné ovoce



Postup:

Smícháme spolu tvarohy a nejlépe tyčovým mixérem hezky vyšleháme. Pak přidáme jogurt a puding a mícháme znova. Konzistence by měla být trochu řidší. Postupně přidáme všechny 3 vejce. Podle chuti osladíme. Vezmeme si mističku a menší část těsta dáme do ní spolu s kakaem.

 Tak nám vznikne tmavá hmota a my můžeme vrstvit těsto na plech. Můžete ho buď jen vylít jako já, nebo si dát práci a od středu lít střídavě světlé a tmavé těsto, abyste vytvořili "zebra efekt".

 Pak navrch přidáte libovolné ovoce a dáte péct. 

Já jsem pekla 20 minut na 220 stupňů, a pak 10 minut na 180 stupňů. 



Dobrou chuť :)

3 komentáře: