sobota 9. dubna 2016

Kosmetické úlovky z Německa

Ahoj čtenáři,

jak už jistě víš, tak už nějakou dobu pobývám v Německu. Slíbila jsem, že se podělím o kosmetické výrobky, které si koupím, a tak také dělám :))

Všechny tyto věci hodlám používat až v Čechách, protože tady mám "zbytky", které chci spotřebovat. Tento post je tedy jen informativní, chci Vám ukázat, na jaké recenze se můžete těšit.

Já se těším na Vaše ohlasy, doporučení a jakoukoliv jinou zpětnou vazbu :) Vaše Mája


Na obrázku vidíte:
  • Bebe, antiperspirant s pečující složkou
  • Isana, šampon pro větší objem vlasů
  • Isana, šampon pro červené vlasy
  • Balea, holící gel
  • Garnier, micelární voda 3v1 pro problematickou pleť
  • Tangle teezer, hřeben 
  • Butterfly, parfém
  • Maybelline, paletka NUDES
  • Manhattan, paletka  blue eyes
  • Maybelline, tvářenka
  • Essence, kompaktní pudr
  • P2, lak na nehty
  • Rival the Loop, gelový lak na nehty se zdobením
  • P2, kajalová oční tužka
  • Manhattan, řasenka pro objem řas a kajalová tužka zdarma, odstín černá


7 komentářů:

  1. Ahoj, co delas v Nemecku?:)) Jinak moc pekna sbirka, taky musim na nejake nakupy:D

    www.lucyjirak.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem tu na praxi v rámci školy. Mrkni do předchozích článků a zjištíš více :)

      Vymazat
  2. Mě by teda i dost zajímali ceny těch produktů jak se to pohybuje v Německu a jak u nás tady. :) jinak nakoupila sis dobře tu paletku Nudes mám taky a jsem s ní spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že ceny vyjdoz zhruba nastejno jako v Čechách. Jen ta micelární voda byl báječný nákup, ta mě vyšla cca na 150 korun. Jinak zbytek věcí byl pořízen v akci, takže to bylo levnější, ale kdybych to kupovala za plnou cenu, jsme na tom stejně jako v ČR.

      Vymazat
  3. Jsem ráda za to, že se máš dobře ! A ještě větší radost mám z toho, že si dopřáváš ! Zasloužíš si to ! :-)

    OdpovědětVymazat