neděle 17. dubna 2016

Pöhlberg a Tierpark

Hezký den :)

minulý víkend za mnou bohužel žádná návštěva nepřijela. Protože jsem člověk aktivní a nebaví mě jen sedět či ležet doma, využila jsem víkend k tomu, abych navštívila další pamětihodnosti města Annaberg a to konkrétně rozhlednu Pöhlberg a park Tierpark (zvířecí park) .









Od mého bydliště to na Pöhlberg je cesta dlouhá něco málo přes 5 km. První kilometr jdete městem, a pak vás čeká výšlap do pořádného kopce, zato nádherným, čistým, voňavým a klidným lesem :) A pokud na les nejste, je tam udělaná i klasická asfaltka, ale já jako milovnice přírody raději zvolila les, i když bylo stoupání o něco vyšší a trasa o kousek delší. Za tu energii, kterou jsem načerpala to stálo :) Po zhruba hodince kochání se lesem, jsem vylezla na prvním "stanovišti" rozhledny. Tam je parkoviště (pro lenochy, kteří si nechtějí ten kopec vyjít :)), lavička na odpočinek, naučná cedule a první, krásný a nefalšovaný výhled na město. Udělala jsem pár fotek na památku a šla jsem dál, protože jsem chtěla víc :)) opět si můžete vybrat asfaltku nebo les :) Po zhruba dalším půlhodinovém stoupání dorazíte na samý vrchol, tedy k rozhledně. Pokud vám vytráví nebo máte žízeň, je tam hospoda s celkem lidovými cenami. Součástí hospody je i zahrádka a dětské hřiště. Dočetla jsem se, že na rozhledně se můžete také ubytovat. Tady je samozřejmě výhled nejkrásnější a nejrozsáhlejší. Za euro můžete použít dalekohled. Zde jsou také lavičky určené k odpočinku.

Cestou z Pöhlbergu a vlastně i cestou na něj potkáte Tierpark. Jak už název vypovídá, je to park, kde jsou zvířata. Najdete tam osla, poníky, slepice, husy, kachny, jeleny, kozy, prasátka, opice, králíky, morčata...Další oáza klidu. Zde naleznete také hospodu, lavičky a dětské hřiště. Králíky a morčata můžete krmit a hladit si je, Je nádherné najít ve městě takto klidné místo.

Mája

Žádné komentáře:

Okomentovat